poniedziałek, 31 marca 2014

Fakty i ciekawostki - Sid Wilson

Fakty:
*Jest DJ'em
*Cierpi na pewien rodzaj choroby umysłowej (jednakże nie na tle psychicznym)
*Walczy z #6. Na teledysku Wait and Bleed        (a także na żywo) można zobaczyć jak walczą ze sobą.

*Jest najmłodszym członkiem Slipknota.
*Joey opisuje go jako "kobieciarza"
*Rodzina Sida pochodzi z Anglii.
*Sid jest crowdsurferem (koleś, który rzuca się ze sceny do fanów i "płynie" sobie :))zespołu. Nie tylko on to robi, ale to własnie jest najbardziej skłonny do naprawdę popieprzonych akcji.

Maska: Sid ma 8-9 różnych masek przeciwgazowych. Każdej z nich nadał imię.

Pogłoski: Pogłoski wskazują na to, iż ulubionymi zajęciami Sida jest Snowboarding, rzeźbienie      w glinie i gotowanie.


Mówi: "Noszenie tej maski zatrzymuje dopływ tlenu do mózgu. Mam halucynacje i inne takie. Przez połowę czasu nie wiem co dzieje się wokół mnie. Wtedy Shawn zaczyna ze mną bójkę żebym nadal był przytomny."


"Mam na imię Sid, jestem DJ'em, jestem uosobieniem plugastwa" ~ Sid Wilson


Zespól z którym Sid chcialby zagrać/pojechać  w trasę koncertową: "Nie pasowałoby to do gatunku Slipknot, ale osobiście uważam, że byliby to Beastie Boys. W momencie, gdy bralem sie za DJ'owanie, break dance'a i hip hop, Beastie Boys byli tego istotną cześcią. Zawsze ich słuchałem."


Sid jako DJ Starscream: Sid używa tez pseudonimu "DJ Starscream" , wydał wcześniej album "Back 2 Da Jungle", części 1 - 3 , pracował z innymi DJ'ami.


Instrumenty:
Vestax PDX 2000 turntable
Sony MDR-V700DJ Słuchawki
Mixery Rane 10" TTM4 oraz Vestax 05
Cartridge (needles) Shure M447




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz