czwartek, 3 kwietnia 2014

Fakty i ciekawostki - James Root

Fakty:
*Jest wokalistą. 

*James gra na gitarze.
*James doszedł do zespołu jako ostatni.
*Przy 6 stopach i 6 calach, "Jim" jest o wiele wyższy od Micka, który jest uznawany za najwyższego (6 stóp i 2 cale).
*Naprawdę ma brązowy kolor włosów.
*Zwykle mówią mu Jim.
*Przed Slipknot, James grał w zespołach takich jak Dead Front oraz Atomic Opera.
Maska: Właściwie więcej niż jedna. James był zmuszony do noszenia lateksowej maski gdy dołączył do zespołu . Taką samą nosił Josh.. Jednakże, gdy grali, pot utrzymywał się w masce, więc James zrobił sobie maskę podobna do błazna - miała ona odzwierciedlać jego osobowość. Miała suwak na ustach i kolec na podbródku (miała, albowiem nowa maska jest baz "kolca"). Jest śmierdząca i obrzydliwa, James mówi, że wszyscy wściekają się na niego ze maska zaśmierdza cały dom.
Wypowiedź: "Reszta wybrała dla mnie maskę. Do grania w tym zespole trzeba się przyzwyczaić. Byłem nieśmiały zanim dołączyłem do Slipknot... Teraz jestem dziwadłem! Czy jak reszta jestem prawie psychiczny? Zapytaj mnie za miesiąc!"
Instrumenty:
Gitary:
Jackson SLP
Jackson DR-3 Dinky Reverse
Jackson SL2 Soloist
Wzmacniacz:
Mesa Boogie DC10 Head
Carvin 4X12 Speaker Cabs
Efekty:
Dunlop RotoVibe
Digitech Whammy Pedal
Voodoo Lab GCX Guitar Audio Switcher
Voodoo Lab Ground Control for GCX
Akcesoria:
EMG 81 Dual Humbucker Pickups













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz